درباره ما

دردونه | Dordune

ای حیات! با تو وداع می کنم، با همه ی مظاهر و جبروتت. ای پاهای من! می دانم که فداکارید! و به فرمان من مشتاقانه به سوی شهادت_صاعقه وار_ به حرکت در می آیید; اما من آرزویی بزرگ تر دارم.

شهید دکتر چمران

 

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

 

آنان که به من بدی کردند ، مرا هشیار کردند
آنان که از من انتقاد کردند ، به من راه و رسم زندگی آموختند
 آنان که به من بی اعتنایی کردند ، به من صبر وتحمل آموختند
آنان که به من خوبی کردند ، به من مهر و وفا ودوستی آموختند
 پس خدایا :
 به همه ی آنانی که باعث تعالی دنیوی واخروی من شدند ،
خیر ونیکی دنیا وآخرت عطا بفرما .

شهید دکتر چمران

 

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

 

خدایا مرا به خاطر گناهانی که در طول روز با هزاران قدرت عقل توجیهشان می‌کنم ببخش!‏

شهید دکتر چمران

 

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

 

ای دست های من! قوی و قوی تر باشید.
ای چشمان من! تیزبین باشید.
ای قلب من! این لحظات آخرین را تحمل کن.

شهید دکتر چمران

 

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

 

خدایا، هنگامی که شیپور جنگ طنین انداز می شود، قلب من شکفته شده به هیجان در می آید زیرا جنگ مرد را از نامرد مشخص می کند.
شهید چمران

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞


می گویند تقوا از تخصص لازم تر است، آ نرا می پذیرم، اما می گویم: آنکس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، بی تقواست.
- شهید دکتر چمران

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞


به شما قول می دهم که پس از چند لحظه همه ی شما در استراحتی عمیق و ابدی آرامش خود را برای همیشه بیابید. من چند لحظه ی بعد به شما آرامش می دهم; آرامشی ابدی.
شهید دکتر چمران

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞


اگر امام زمان غیبت کرده است، این غیبت ماست نه غیبت او...
این ما هستیم که چشمان خود را بسته ایم، این ما هستیم که آمادگی نداریم.
شهید چمران

 

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

 

خدایا هدایتم کن ، زیرا میدانم که گمراهی چه بلای خطرناکی است.
خدایا هدایتم کن که ظلم نکنم ، زیرا میدانم که ظلم چه گناه نابخشودنی است.

شهید دکتر چمران

 

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

 

خدایا محتاجم نکن که تهمت به کسی بزنم ، زیرا تهمت خیانت ظالمانه ای است.

 

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

 

خدایا راهنمایم باش تا حق کسی را ضایع نکنم ، که بی احترامی به یک انسان همانا کفر خدای بزرگ است.


∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

  گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته

۳۷۷ views
سعید قره خانی
ادامه مطلب

نظرات

بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۱)

رضا
رضا در تاريخ ۰۶ مهر ۹۴ ، ۰۷:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
یکی از اساتید دانشکده فنی می‌گوید: «یکی از دانش جویان ممتاز دانشکده، مصطفی چمران بود. استعداد کم نظیری داشت. در دروس تئوری و عملی بسیار قوی بود. خط زیبایی داشت، نقاشی او هم خوب بود، جزوه اش رابرای نمونه به بچه ها نشان می‌دادم. با عاطفه، صمیمی، عارف مسلک، متدین و دوست داشتنی بود. یک بار نمره امتحانش را ۲۲ داده بودم! آن قدر کارش عالی بود که دیدم طلبکار است. گفتم این دو نمره طلبت را در امتحانات آخر سال حساب می کنم، اما این کار هرگز صورت نگرفت، زیرا همیشه در نمره گرفتن، او طلبکار بود و من بدهکار ماندم.»
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی